söndag 8 augusti 2010

Slappar med matte

Här händer det grejer.... Hjalle sitter i arrestet igen! Han flög
på mig (Pucko) så det stod härliga till, jag satt fast en stund i
hans gap tills matte kunde bända bort honom! Tack och lov är jag
långhårig så några skador fick jag inte, dock flög hårtussar.
Matte är duktigt arg på Hjalmar så han får inte va med oss nu, han
sitter bakom lås och bom för att begrunda sina synder. Varför han
flög på mig ? Tja säg det, men han ville åt min mat trots att han
redan satt i sig sin portion!

Igår var vi på jippo i Uddevalla! Det var jättesnabba ( å
antagligen jättedyra) båtar som racade! Men det bästa var nog Janes
Bomb som spelade. Vi fick dock stå på behörigt avstånd från
högtalarna! Men vi hängde lite med dem innan och i pausen! Inte alla
dagar man som hund hänger med "Rockstars"!!! Tack till er!

Ja å så var vi ju hos Snygg-Saga i fredags..... Hmmm hon var inte
bara snygg hon luktade gott oxå (löpetid)....så det blev en så
kallad fängelsedejt, vi fick hålla oss på varsin sida av gallret!
Men en gemensam ( kopplad) promenad blev det! Tack till Snygg-Saga med
familj för den kvällen!

//pucko

Ps hjalle hälsar från arrestet!!!

1 kommentar:

Gordon sa...

Käre Pucko - vid det här laget har du väl benådat Hjalleman och släppt ut honom ur arresten. Det tycker din tillg. kompis Falstaff!