söndag 3 augusti 2008

Kasta loss!!


Vi ger order och människorna gör som vi säger :-)) Vi tycker de sköter sig bra ombord...människorna alltså. Vi hundar uppför oss som alltid - exemplariskt!! ha ha!

Jag (Matros-Hjalle) har slutat tycka att jag är på fel sida vattnet när jag sitter i båten, förr försökte jag klättra över hela tiden eller kasta mig i efter betet på metkrokarna.

Kapten-Pucko har lättare för att acceptera nya miljöer, han känner sig alltid nöjd bara han får vara med....kanske blir jag visare med åren? Men människorna säger att jag sköter mig bra, ja Pucko oxå, men det hade ni väl redan fattat!?

Nu säger vi....god natt vi måste ladda för en veckas arbete nu!!!

//Pucko & Hjalmar

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Segelbåten verkar funka bra, gött! Ser fram emot att få följa med och hissa segel någongång. God natt på er skeppsråttor hälsningar kölsvinet.