torsdag 2 oktober 2008

Hjalle hjärta Roxy

Idag har jag (Hjalle) och matte varit på blodspår. Jag fattade tycke för en labbetik som heter Roxy. Dessvärre visade det sig att hon bara var ca 6 månader. Jag lovar jag är inte gubbsjuk, hon såg äldre ut!
Vad det beträffar spåret så fick mitt självförtroende sig en knäpp! Fyra vinklar, bloduppehåll, längre och det hade legat i ca 3 timmar. Dessutom hade det kommit en störtskur när spåret lagts vilket kan göra spårandet lite svårare! Efter en del velande och badande hittade jag slutet! Så summan av kardemumman - jag är NÖJD! //Hjalle
Ja den ''knäppen'' satt ju inte i så länge på Hjalle, men låt honom tro att han är kung - hemma är jag herren på täppan iallafall! //Kung Pucko

1 kommentar:

Gordon sa...

STARKT JOBBAT, Hjalmar! Bloduppehåll - det är inte det lättaste! - Grattis från polarna i beardis-flocken