torsdag 11 februari 2010

Vet ni vem detta är?


...ja men det är ju jag Pucko, som liten! ♥♥♥


Denna säng vägrade jag sova i, så jag bet sönder stoppningen i den. Meddelandet gick hem och sen fick jag sova i riktiga sängen ha ha!

Vi har roat oss ikväll med att scanna in mina valpbilder...ni vet jag är så gammal så det där med digitalkamera i var mans hand blev inte riktigt vanligt förrän jag var några år. Gissa om detta kommer ta tid, matte hade med sig en kamera varje gång vi gick ut typ...och som ni förstår av dessa bilder så fotades det även en del inomhus.

Vi får väl se om hinner fram till kapitlet Hjalle liten imorrn...

//Pucko & Hjalmar

1 kommentar:

Gordon sa...

Jättekul! Hoppas att du publicerar fler foton från "good old days" här på bloggen. - Kramar från oss i beardis-maffian