lördag 30 oktober 2010

Spökvandring....

....nä då vi har varit å spårat. Vi tänker uppdatera detta inlägg lite senare med lite en utförligare rapport. Tills dess kan ni spana in min (Puckos) svans! Jag målade en Halloween dräkt på Hjalle igår ha ha...kommer snart en bild på honom oxå!
//p&h

uppdatering:

Hjalles spår:

Idag hade vi (läs matte) med oss väldigt lite blod, så matte sa att jag skulle leta efter en väldigt lite skadad bambi.....hmmm ni förstår va, det betyder glest mellan bloddropparna vilket gör att jag fick koncentrera mig alldeles väldigt! Som vanligt gick matte efter mig och funderade på huruvida vi var rätt eller inte....när vi kommer fram till klöven blir hon lika förvånad som vanligt. Sen har hon mage och fråga Falstaffs husse om jag kom dit av en slump eller om jag gått någorlunda rätt....jag hade ju gått rätt väg(ok, en liten avsickare gjorde jag), jag är duktig och matte är inte fullt lika duktig på att lita på mig. Det får hon i hemläxa att träna på..... Spåret innehöll ganska mycket bloduppehåll, återgång och vinklar som vanligt. Summa sumarum så gjorde jag en praktinsats idag:-)

Puckos spår:

Ja, när man hör Hjalles story så kan man ju vara glad för att jag har fått gå tillbaka till personspår. Spåret innehöll 4 pinnar och gissa hur många jag hittade....just det 4 st, gissa hur många köttbullar jag fick....vet ej men fler än pinnar och då tycker jag plus och minus går ihop sig ha ha! Sen var det ju inte de sämsta köttbullarna, det var farmors supergoda köttbullar!

2 kommentarer:

Gordon sa...

Väldigt snygg svans, käre Pucko! Preics så ska det se ut. Också JAG har en vit svansspets, och den är jag mycket stolt över. - Kramar från kompisen Falstaff

Gordon sa...

Käre Hjalmar, du ska se att för varje gång du spårar så här bra och säkert kommer din matte att lita mer och mer på dig! Det kan hon lugnt göra.