söndag 15 maj 2011

Jobbigt å va en han!

Ibland är det jobbigt å va kille! Denna vecka har det det. Utanför jobbet går det någon eller flera löptikar förbi och retar mig.....när vi kom till kusten i fredags och trodde jag skulle få vila från dessa dofter, upptäckte jag att här har det oxå gått löptikar. Så denna helgen har jag mest gått omkring och gnytt. Ute är jag som en dammsugare, sugs fast som en magnet i backen. Väl inne i husvagnen så gnyr och skakar jag i hela kroppen. Ibland somnar jag av ren utmattning.....men mest funderar jag på var doften kommer ifrån. Har inte hittat tiken/tikarna som sprider dofterna.....pust! Säger vara brudar....de kan ju driva en till vansinne!

//Hjalmar

Ps pucko hälsar, han är cool o tar det hela m ro!

2 kommentarer:

Gordon sa...

Jag förstår PRECIS hur du har det! Det är likadant här. Jag fattar inte varför matte och husse ska gå ut med mig just där det finns så GODA dofter. - Kramar från kompisen Falstaff

puckhjall sa...

@falstaff
hemma är vi inte bortskämda med såna dofter....men i stan o på kusten, jisses vad gott om damer det måste finnas:-)