lördag 14 april 2012

Spår

Idag har vi varit iväg och träffat spårgänget igen. Jag (Hjalle) fick ett spår lagt av Falstaffs husse som även gick efter oss och kollade hur jag skötte mig. Andra apporten markerade jag inte men det skyller jag på henne (matte) som skulle hålla reda på spårlinan. Det blev lite trassel runt en gran och ett knippe grenar. Betyget blev ändå toppen, en riktig uppvisning enligt spårläggaren. Så jag kände mig riktigt nöjd efter och matte oxå.

Pucko bjöd på sin egna show med upplet. Han är riktigt duktig på det där.

Dagen har bjudit på fint vårväder och vi har sett tydliga skiftningar i naturen. 

//Pucko & Hjalmar 

2 kommentarer:

Gordon sa...

Att Hjalmar var superduktig intygas härmed av en imponerad spårläggare!

puckhjall sa...

@spårläggaren
tackar tackar o kul att ses igen.
//puckhjall