lördag 8 september 2012

Skogen igen...

Nu ligger jag i soffan och softar! Trött som få efter ännu en skogspromenad med matte och mormor. Först letar vi lingon, sen äter de blåbär och sen letas det svamp. HUR i hela friden ska jag veta vad det är vi letar efter? Det snurrar bra i skallen efter en stund kan jag lova dessutom får jag ju va den som håller ordning på var bilen är! Snusdosen hitta vi inte i skogen den är bara med så ni ser vad stora svamparna va!
Jo då jag tycker det är roligt i skogen men då vill ju jag bestämma väg och kolla på annat intressant!
//trött tröttare Hjalle

2 kommentarer:

Gordon sa...

Strunta du i svampar och lingon, käre Hjalmar. Din matte och mormor är säkert inte lika bra som du på att hitta apporter! - Kramar

puckhjall sa...

@falstaff
Ja det har du rätt i, där slår de mig inte på fingrarna;)
//hjalle