lördag 1 mars 2014

Trötta fötter

Som sagt trötta fötters ägare vilar lite ikväll. Det var en väldigt arbetsam lördag, men väldigt rolig. Började med lite sovmorgon, sen packa spårgrejerna å drog till skogen. Efter det åkte jag på trädgårdsjobb ja så jag tycker det inte är mer än rätt att jag tar upp 2/3 av soffan nu å matte får ett hörn!
Spåret, jo det var ju jätteroligt. Det var evigheter sen sist, så jag trevade lite i början men sen jäklar i min lilla låda blev det fart när polletten ramla ner! Apporterna kom med hem igen, men värre var det med farmors köttbullar de tog slut ha ha!
Ha en bra fortsättning på helgen!
//Hjalle kung av soffan

1 kommentar:

Gordon sa...

Ja, det var riktigt roligt att se Hjalle i spåret igår. Det var fantastiskt hur säkert han agerade, och härligt att bevittna hur den s.k. polletten trillade ner!