lördag 7 mars 2015

Allans utflykt

Idag har jag (Allan) varit på utflykt med matte. Vi åkte till min uppfödare som skulle trimma mig. Hon gjorde ett fantastiskt jobb och jag är skitsnygg nu. Fick brud-häng direkt, Penny (uppfödarens tik 3 veckor äldre än mig) kastade sig över mig. Vi busade och turades om att dra varandra i gräset och som avslutning "råkade" jag pissa henne på ryggen!!! Matte skämdes å väste nått elakt till mig, men det sket jag blankt i för då kom min syrra Hedda så det blev mer bus och lek. Hedda skulle oxå trimmas idag, vi såg inte slutresultatet men efter att pratat med Pennys matte ikväll så vet vi att Hedda blev jättefin.
Hjalmar hälsar att han hade en mycket efterlängtad softar-dag. Han hade sovit ikapp en massa förlorad sömn.
//Allan

1 kommentar:

Gordon sa...

Härligt, Allan! Det blir spännande att få se hur fin du är. Roligt också att Hjalle fick tillfälle att softa.