måndag 24 augusti 2015

Backamo

Vilken helg! Vi ändrade laguppställningen inför denna utställning. Matte tog över kopplet å lämnade kameran till husse. Hmmm hade väl mina funderingar men bestämde mig för att hjälpa matten runt i ringen. Å vet ni vad det höll hela vägen, jag blev BIR (bäst i ras) för första gången på en officiell utställning. Jo men matte börja lipa när domarn sa att jag fick ett ck, sen lite till när jag fick certet. Ja när det sen blev bir/Bim å domaren kom med den röda rosetten till matte ja då gjorde hon ett segerhopp och ett glädjetjut. Så om de skulle glömma mig så lär de inte glömma matte är jag rädd för! Käre vänner henne får vi nog träna ett tag till. Det här med Bir gjorde att jag gick till gruppfinal. 28 raser skulle bli 4 st(bara topp 4 som blir placerade) jag var klart yngst och inte champion i massa länder så hag hade väl inte så mkt att hämta där. Men jag tog det som träning för matte, vi nosade lite på finalpodiet och bestämde oss för att där ska vi stå en dag!!!
Hjalle hängde med mormor på kusten. De hade en riktigt skön dag trots värmen. Fast de satt i skuggan och käkade glass!
//Allan & hjalle

1 kommentar:

Gordon sa...

HÄRLIGT att läsa! Ni gör ju en kometkarriär! Var ska detta sluta? - Roligt också att läsa att Hjalmar har det bra. Äta glass är inte helt fel! - Glädjekramar från oss