måndag 9 februari 2009

En tillbaka blick...


Sitter här och bläddrar i vårat fotoalbum, hittade då denna bild som Barfals husse tagit engång i tiden. Matte syns knappt på bilden, men hon står bakom spöket och tillsynes pratar med det, medans jag (Hjalle) håller mig på behörigt avstånd. Mitt förstånd var väl inte fullt utvecklat då utan trodde att det fanns riktiga spöken.....ha ha nu vet jag bättre! När detta konstiga möte ägde rum befann vi oss på en test (Mental beskrivning - inte för att jag någonsin oroat mig för min mentala hälsa....), kan väl säga att jag gick på det mesta den dagen...spöken, fejkade harar, fram flygande overaller you name it!! Varför utsätter människorna oss hundar för sånt här??? Tänk om vi skulle göra såna "hinderbanor" för våra människor - skulle va kul och se hur tuffa de vore då??? Tänk, tänk, tänk.......
//Pucko & Hjalmar

Inga kommentarer: