tisdag 2 mars 2010

Finn ett fel eller En ska bort


Nu trodde ni att det var Hjalmars första mjukdjur "Apan" som är felet på bilden, för att han inte är hund. Men där har ni fel fel fel fel!!! Det är Puckos klo!!!!!

Imorgon är det dags för ett nytt veterinärbesök för mig (Pucko), har ont i tån så jag är halt. Har en klo som lever sitt eget liv och växer 3 gånger så fort som de andra, nu har den börjat ömma och jag låter inte människorna klippa den. Så imorrn förmiddag är det dags att besöka brudarna på Smådjurskliniken och kanske få sig en liten coktail med lull-lull-medicin och fixa till den onda. Har vi tur klarar det sig med en ordentlig nedklippning och har vi otur så är det en elak inflamation och då kan hela tån åka.......men det där vet vi inget om idag! Jag uppdaterar er när jag kommit där ifrån!

Godnatt gott folk och hundar

//Pucko & Hjalmar

1 kommentar:

Gordon sa...

Då hoppas vi verkligen att veterinärbesöket avlöper väl. Lycka till! Och uppdatera oss så snart du hinner, käre Pucko.