tisdag 16 mars 2010

J%$la is!

Nu går jag i strejk, ända tills isen är borta. Imorses gjorde jag som vanligt när jag skulle hoppa in i bilen, satsar allt......halkar och sopar i magen i stötfångaren och slår i tassen. Jag utgår alltid ifrån att roten till allt ont är Pucko så jag morrade och blängde surt på honom en stund. Dock var det ju så att han inte hade med min klumpighet att göra. Tror dock att jag ska ligga kvar här på min bädd tills det är barmark, tar helt enkelt det säkra före det osäkra.....

Nu vill vi har vår!

//Hjalmar & Pucko hälsar givetvis

2 kommentarer:

Gordon sa...

Instämmer: VI VILL HA VÅR! (Kan vi inte starta en facebook-grupp för att trycka på?) Det här väglaget är livsfarligt både för hundar och för människor.

darkangel och mumma sa...

Stackars Hjalmar.
Mumma har också halkat.