torsdag 20 maj 2010

Skägget i brevlådan

Hmmm det här var ju lite svårt att förneka!!!! Vi tänkte kalasa
lite, men då kom matte o förstörde festen! Ser ni vad vi har mellan
oss.....en kexchoklad som vi hittade i mattes väska!

Jag(pucko) har nu varit hos veterinären. Svullnaden hade väl gått
ner till hälften, det var fortfarande väldigt vätskigt, men än kan
vi ju inte se "slutresultatet". Det har ju bara gått 3 dygn. På
lördag ska dock förbandet bort och jag ska liksom människor ha
sockar eller iallafall en sock och en påse på när vi går ut!

En trevlig överraskning var att mormor kom och hälsa på mig när jag
låg på britsen!

Å vet ni va? *mallig*......de tycker jag är så go och charmig! Jag
hade 3 brudar som klappade och gosade med mig, ja plus matte och
mormor!!!! Snacka om en guldstund!!!

//pucko-charmör & hjalle

1 kommentar:

Gordon sa...

Käre Pucko! Att du är go och charmig vet vår matte och husse. Själva är vi lite tveksamma ... Men jätteskönt att se att allt har gått bra. Fortsätt krya på dig! - Kramar från polarna Baron och Falstaff