torsdag 27 maj 2010

Väntar

Nu sitter vi å väntar på att få komma in till veterinären. Ska ju
på återbesök och hoppas de klappar mig och säger att det läker som
det ska. Hörs sen!

//pucko

tillägg:

jo nu har vi varit hos veterinären...alla jublade de i kör över min coola spindelmannen sock, sen sa de tuff sock till tuff kille....känns bra nu! Veterinär Karin kollade in tån och lyckades efter att pillat bort sårskorpan se att öppningen som engång var ca 1 cm krympt avsevärt men när hon klämde kom det lite var....så det blir en kur med pencilin till och ett återbesök om 14 dagar. Men det gör mig inget...för så mkt godis som man får på det stället. Trevliga Görel ger mig när jag tittar snällt på henne, när jag lägger huvudet på sne, när jag lyfter på öronen ha ha hon hittar massa anledningar att ge mig. Jag gillar tjejerna där riktigt mycket för de är så snälla och tar sig alltid tid för att klappa, klia och berömma mig å jag jag bara suger åt mig som en svamp. Fast jag tror matte blir stoltast.....hon blir alldeles varm om mattehjärtat ha ha!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas det går bra!
/Cosmo