torsdag 10 juni 2010

Först i kön

Här sitter jag å hänger på låset till veterinären. Slår lite på
dörren, allt för att stressa dem ha ha. Lyckades gjorde jag oxå, en
snäll tjej kom och öppnade dörren och fick ett rum på stört. Tror
jag blivit en vip-kund för Vilma som kom efter mig fick sätta sig i
väntrummet!!!

Nu hoppas vi på positiva besked!

//pucko

Tillägg

Nu var veterinärbesöket klart. Det var väl både bra o dåligt.....bra är att det läker, om än lite sakta. Dåligt var att det finns död hudvävnad i såret som kanske kommer ställa till det. Då jag uppnår snart den aktningsvärda åldern 12 år, vill de inte operera bort tån så gärna. Hade jag varit yngre så hade de tagit tån utan att tveka för att det inte ska bli några komplikationer längre fram. Men har vi tur kanske jag kan leva obehindrat med den här tån ändå, eller så börjar det spöka om en vecka, en månad eller om ett år! vi får helt enktel vänta och se, blir det något akut då tar de hursomhelst tån! Tills dess får jag använda mina Spindelmannen sockor....

//Pucko

2 kommentarer:

Gordon sa...

Ja, käre Pucko - det hoppas vi sannerligen på! Hör av dig så snart du vet. - Kramar från oss

Gordon sa...

Men det var väl ändå mest positivt, käre Pucko. Att det läker är ju viktigast. Sen får det ta den tid det tar. Krya på dig! - Kramar från oss