söndag 27 juni 2010

Soliga söndag!

Idag har det varit ännu en dag med sol! Vi har haft finbesök- farbror
M och tant M ( henne har vi inte träffat förrut, mycket trevlig så
henne vill vi se mer av). De fick hänga med på en båttur och sen
visade vi dem våra domäner, ja farbror M har ju sett dem förrut men
det tål att ses igen ha ha!

Idag har vi köpt oss en pool, synd bara att ingen av oss var på
badhumör.

Ikväll sitter jag(hjalle) i häktet! Jag blev lite idiot och flög på
pucko så matte fick dra isär oss.....jag är ju inte den populäraste
killen i husvagnen just nu. Så då får jag sitta i skamvrån och
tänka över mina synder! Ingen blev skadad bör väl tilläggas, men
var det någon som somnat tidigt ikväll så vaknade de nog.

Imorrn bör vi vara sams annars avbryts semestern för en av oss och
det kan nog bli han i häktets sägs det!!!

//pucko & Hjalmar

Inga kommentarer: