onsdag 7 juli 2010

Livet med tratt

Livet med tratt är inte enkelt, å enklare blir det inte när man är
i husvagn! Men det är bara att välja säger matte "ge f*n i
förbandet eller ha tratt"! Eftersom jag ( hjalmar ) glömmer av mig
hela tiden så blir det tratt. Inatt lät jag ingen i min närhet
sova.....har ju så dåligt ölsinne så efter den lugnande cocktailen
hos veterinären igår så har jag vandrat omkring och gnytt hela
natten. Vem vågar somna förresten, se bara vad som hände när jag
somnade hos veterinären, ja då vaknar man upp och har ont, är full
och fått ett bandage på benet! Nu har jag väl kommit till ro och
vågar sova en liten liten stund emellanåt!

//Hjalmar

1 kommentar:

darkangel och mumma sa...

Men fy för att ha tratt!
Mumma fick ju en badring att ha runt halsen. Men hon rörde aldrig såret så hon slapp ha den. Hoppas det blir en lugn natt nu!