torsdag 1 juli 2010

Såååååååå kul!

Vi fick våra sommarpresenter idag! Jag (Hjalmar ) fick simma med
instruktör! Det var jätteroligt och Marie var en riktigt trevlig
tjej! Min present smaka mera.

Hmmm min (puckos) present var väl kanske inte riktigt lika skön som
jag trott! Massage låter ju skönt, men jag hade en del knutor som
skulle lösas upp, sen upptäckte hon en liten svullnad i ryggen som
ömmade också. Men på sikt kommer jag ha nytta av min present! Sen sa
hon att för att vara 12 år ( bortsett från mina dåliga lårmuskler)
var jag riktigt fräsch för min ålder!!!

//pucko & Hjalmar

2 kommentarer:

Gordon sa...

Vilken härlig, rolig och NYTTIG dag ni har haft, kära Pucko och Hjalmar! Kramar från oss

darkangel och mumma sa...

Vad kul!
Men åh, vad Mumma skulle hatat det där ;) Hon gillar inte massage heller. Fast jag tror att det skulle vara jättenyttigt för henne.
Men Hjalmar ser ut att trivas :)