onsdag 17 augusti 2011

Bajs-hjalmar

Ja det är att gå från ytterlighet till ytterliget på bara ett ögonblick! Matte stod å måla å jag låg på gräsmattan å fick en massa beröm för att jag inte rymde. Det blev lite överdrivet med beröm, är inte van vid det. Så vad händer rastlösheten till hjälp drog jag till skogs bara ett par minuter och kommer tillbaka så fort som matte ropar! Men får jag beröm....näää då en ulkning får jag å matte nästan kräks på mig. Varför? Hade ju rullat in mig i gränslöst mkt bajs! Fattar ni va kul jag hade? Fattar ni hur fort jag åkte in i duschen. Ja så var det roliga slut!

//bajs-Hjalmar

3 kommentarer:

Gordon sa...

Visst är det konstigt, käre Hjalmar! Så fort jag har rullat mig i något riktigt väldoftande åker jag in i duschen! Kan vi inte sätta stopp för det?

darkangel och fröken Jokkmokk sa...

Haha Oj, vad nedrigt att bli slängd i duschen för det :D

puckhjall sa...

@falstaff
jo du det hade varit bra, men jag vill ju inte sova på golvet så då får man gilla läget tror jag:-)
@Seila
ja en får ju va glad att det var en ljummen dusch å inte svinkallt källvatten som det brukar bli när jag lekt m koskit vid mormors stuga:-)
//Hjalle