torsdag 11 augusti 2011

Spårat

Idag var det riktigt roligt!!! Vi fick spåra, görs upplet och träffa spårkompisar. Stackars Falstaff var skadad å fick stå över.

Pucko körde upplet, vilket gick strålande! Jag (hjalle) fick ett gammalt hederligt personspår!!!! Det var ju hur kul som helst. Tror jag ska köra det några gånger nu. Hittade alla apporter, hade inte tusen andra saker för mig utan gick riktigt säkert. Matte gilla det massor......det gick å läsa mig idag! Alltså se att jag var i spår å inte grejade med annat men låtsades att jag var i spåret:-)

//pucko & Hjalmar som inte kan sova fast timmen är seeeeeen!

2 kommentarer:

Gordon sa...

Jättebra, Hjalmar! Du och Pucko är bäst! Tack för en trevlig kväll (fast jag är sur för att jag inte fick spåra!) - Kramar från Falstaff

puckhjall sa...

@Falstaff
tack själv, ja synd att du inte kunde spåra. hoppas du mår bättre nu.

//Puckhjall