onsdag 23 november 2011

Dumma dumma klo

Jaha det ser ut som livet kommer innehålla tratt ett tag till. Först verkade det som det så sakteliga läkte men nu har det blivit inflammation IGEN!! så en ny kur med pencilin, in till veterinären på måndag och då kommer hon bestämma om "klobenet" ska tas bort ellet inte. Jag får iallafall behålla tån och det är jag tacksam för! Går det troll i något då verkar det bara fortsätta. Sa jag att jag är trött på tratten och vill ha tillbaks mitt normala liv! Nu är tom gamlingen Pucko piggare än jag!

 

//Hjalmar 

4 kommentarer:

Gordon sa...

Ajaj, käre Hjalmar - det här lät inte så bra. Vi hoppas VERKLIGEN att det bättrar sig, och gläder oss mycket att träffa dig på lördag. Vi håller ALLA tummar och tassar för dig. HEJA PUCKO OCH HJALMAR!!!

puckhjall sa...

@falstaff
tack för uppmuntran...det behövs. Vill slippa tratt, vill inte ha ont och de andra vill inte att jag ska vara på tjurigt humör som går ut över Pucko
//Hjalle
ps ska bli kul o ses på lördag

darkangel och fröken Jokkmokk sa...

Jäkla klo! Nu måste den läka!
Vill inte heller att du ska ha ont.

Kramar

puckhjall sa...

@seila
ja nu banne mig får den läka....
kram