onsdag 2 november 2011

Tebaks

Ja då är jag tebaks! Blev inte bara full, de gav mig lite narkos oxå. Nu tror veterinären att hon fått bort allt som inte skulle va där , gjort rent och lagt på nån gel som tar död på bakterierna. Det ska strykas på 2 gånger om dan. Sen ska jag fortsätta med pencilinen i 9 dagar till. Återbesök fredag den 11e.

Tack falstaff o seila m människor för supporten, kunde inte svara på era kommentarer det blev error!

Nu ska jag ta o koncentrera mig på min fyllesång!

//Hjalmar

2 kommentarer:

Gordon sa...

HEJA HJALMAR - starkt jobbat! Nu får vi tro att dina klobekymmer snart är ett minne blott! - Kramar från Falstaff och hans människor

darkangel och fröken Jokkmokk sa...

Pusspåre Hjalle!
Både fylla och narkos... phu!
Nu ska du vila lite och mysa tills fyllan går över.

Kramar från oss