lördag 19 maj 2012

Firarhörnan gratulerar

Idag fyller bästa tant A år å henne vill vi gratulera med en massa skäggiga pussar! Hoppas du haft en bra dag:)

Vi har tillbringat dagen vid husvagnen. Var nere å kollade båtar vid bryggan och jag (Pucko) hade oturen att få ner tassen i en springa. Matte fick komma till undsättning, inget brutet men det ömmade och jag haltade lite. Vi hoppas det är bättre imorrn. Det är lite en sån vecka tror jag. För i onsdags hade jag ont i framtassen o matte trodde jag höll på att få ett skov igen. Så jag tryckte i mig glucosamin och lite antiflammatoriskt i ett par dagar och det vände. Men så blir det så här nu i stället....ja det är inte lätt att bli gammal. Små hinder blir stora och småskador gör inget gott.

Hjalle mår fint!

//pucko & Hjalmar

Inga kommentarer: