torsdag 19 augusti 2010

Full av glädje!!!

Det går bra med både tratt och bakfylla att hoppa runt på tre ben!

//Hjalmar

Tillägg:

Ville bara tala om att jag kan stödja på tassen lite bättre och att jag mår fint. Jag sjöng lite fyllesånger till klockan fyra inatt och höll matte vaken (mmmm ni gissar rätt hennes humör höll på att tryta....för varje gång hon nästan somnade så körde jag igång vers 2 på min sång ha ha), fast som sagt somnade framåt morgonkvisten och matte med, det tar på krafterna att partaja! Till Anton i Katthult skulle jag säga "att jag ska bara bli av med tratten först" nej så skulle jag inte säga det var typ "att jag inte ska lyssna på dina tips och trix huruvida jag ska testa att bita i Puckos öra igen ha ha"....ja ja du känner ju henne får inte hon va med å bråka så ska ingen annan få bråka heller!

//hjalmar igen

2 kommentarer:

Gordon sa...

HÄRLIGT, käre Hjalleman - att du är på allra bästa humör! Vi önskar dig en riktigt GOD och SNAR bättring - med kramar från kompisarna FALSTAFF och VEGA och deras människor

darkangel och mumma sa...

Så där ska det se ut!
Puss och kram från mig och Mumma