fredag 28 januari 2011

Smulan söker lekkompis!

Detta mail fick vi av en Småländsk Papillon som heter Smulan, Hjalle har nappat på detta. Är det någon mer som gör det så kan vi förmedla kontakten åt er.

//Pucko & Hjalmar


Hej!

Jag Smulan söker ett nattlig lekkompis!

Igår fick jag bara 2 kvällspromenader sen lekte matte o husse med mig endast till halv 10 på kvällen,
därefter ville den tråkiga kärringen gå o sova! Jag följde snabbt med, för ligga i sängen är ju skönt trots
att jag tyckte att det var för tidigt!

Så, jag försökte väcka kärringen vid 2-tiden genom att börja stöka lite med henne men hon var inte
på hugget, då började jag bita i kuddhörnet vid hennes huvud och slicka kudden så det blev lite ljud
omkring henne. Vid halv 3 gav hon upp och släppte ut mig på en kiss o bajsrunda, inte för jag vet om
det var det jag ville men det var skönt att få upp någon i huset iallafall.

Sen ropade hon på mig för att jag skulle komma in men jag hade ingen lust att komma in på en gång,
då kommer hon ut i kappa och kängor utan något på benen, det verkade vara kallt så jag gick fram till  henne o tyckte det var bäst att vi gick in.
Väl inne så tyckte jag vi kunde fortsätta leken med en handske eller något annat, men si det tyckte inte
matte. Så det var lika bra o krypa i sängen igen.

Men.... kl. 6 klev husse upp o då tyckte jag att kärringen kunde masa sig ur sänghalmen igen, men hon
lyfte ner mig på golvet så jag fick gå en sväng själv ut i köket o kolla om han ville leka. Det var ingen
idé med den ryggen han har för tillfället så jag gick o la mig igen och försökte få upp henne lite då o då.

Nyheterna gick på vid 7 men hon sov över o vaknade lite efter det, sent kan jag tycka eftersom hon
måste jobba för att få in lite pengar till vårt uppehälle!

Nu förstår ni hur jag har det!! Ingen vill leka med mig när jag har lust, och det har jag hela tiden!!!

Kram
Smulan!

Inga kommentarer: