torsdag 9 augusti 2012

Paraffin is da shit

Morgonen såg bra ut och jag (pucko) var pigg och fräsch. Sen på förmiddagen slog mattheten till från ingenstans igen. Vi ringde dr mormor som snabbt ställde diagnos....förstoppning! Magen var ju uppsvälld så det borde vi tänkt på....magmassage och fick tvångsgå en liten bit och vips kom en liten liten brun. Nu är vi hemma och tagit fram oljan som gör under för förstoppning, mer magmassage vilket gjort nytta för doften av roser försvann...nu väntar vi på en stor stor brun. Vatten får jag i mig och dricker en hel del iallafall...
//Pucko

1 kommentar:

Gordon sa...

Käre Pucko - hoppas att du får din mage i ordning. Det är inte så roligt med förstoppning! Tipsa din matte om filmjölk - det får jag varje dag, och det gör gott för min mage. - Kramar från kompisen Falstaff (P.S. Hoppas att brorsan Hjalmar har blivit av med sin hälta ...)