onsdag 22 augusti 2012

Spårkväll

Ikväll har vi varit och spårat! Två veckor har gått sen vi sist var där. Det var där vi märkte att Pucko inte mådde helt 100, men dagen efter vaknade han som sitt vanliga jag. Dessvärre kom det tillbaka på natten och sen fanns ingen återvändo. Vår fina Puff fick somna in på fredagen....ja tankarna var många när vi åkte hemåt idag! Allt rullades upp på nytt.....

Men mitt spår vill jag berätta om. Fantastiskt roligt spår. Spåläggar'n observerade mun nya vuxna stil som ter sig lite mer koncentrerat och inte så mycket "hitochditflaxningar". Ja jag kanske gick lite fel men jag hitta det mesta och jobbade på fint - ja om jag får säga det själv! Å vet ni va, det får jag - min blogg och jag skriver vad jag vill även om jag är lite självgod ibland!

Tack för ikväll spårvänner!
//Hjalle

2 kommentarer:

Gordon sa...

Käre Hjalmar - du har all anledning att vara nöjd med din spårning. Det var riktigt roligt att se. - Grattis från spårläggaren

puckhjall sa...

@falstaffs husse
Tack spåläggar'n du vet att det är dina ord jag lyssnar och tar åt mig mest av;)
//hjalle