tisdag 30 oktober 2012

Lugn natt

Natten blev lugn, ingen värk och inget illamående. Idag kommer jag ev bli galen när de ska byta förband....matte och ngn mer kommer sköta det! En håller en byter tror jag taktiken är ja å jag stretar emot. För jag tycker det är otrevligt. När pucko hade skadat foten så var han mer intresserad av vad som skulle finnas under förbandet. Så han tittade med spänning när det togs bort och höll på att få nosen inbakad i det nya förbandet pga nyfikenhet! Sån är inte jag....:-)
//Hjalle

2 kommentarer:

Gordon sa...

Hoppas att allt har gått bra idag, och att du blir allt bättre, käre Hjalmar. - Kramar från oss

puckhjall sa...

@falstaff
Tack dagen har gått riktigt bra, jag är mig själv igen. Även om jag visar upp min fot för alla för att få sympatier och framförallt godis:-) man får ju inte va dum!
Kram o tack för omtanke!
//Hjalle