onsdag 3 oktober 2012

Spår

Ikväll har vi spårat! Jag fick leta efter bambi och det var inte igår. Det var såååå roligt. Å vad det gäller bambi som tappat en fot, han kan va glad för jag hittade den! Falstaffs husse var snäll å la spåret med en massa klurigheter som bloduppehåll, vinklar och återgångar! Jisses va roligt det var å gå detta spår. Matte var nöjd och gick mest å mös i spåret och tvivlade inte en enda gång över om jag var i eller ur spår! Falstaffs husse överöste mig med beröm (även om han såg att jag blev lite tveksam vid...hmmm var det vid en återgång eller vinkel med bloduppehåll?)!!!

Hur äpplena på bilden hör ihop med detta inlägg kanske ni undrar.....nä det finns samband!
//Hjalle Vän-av-Bambi

2 kommentarer:

Gordon sa...

Det var vid återgången som du undrade lite, käre Hjalmar. Men inte mycket. Du var helt strålande igår! Kramar

puckhjall sa...

@falstaffs husse
jag tackar och bugar, det var himla roligt!
//Hjalle