onsdag 10 september 2008

Gästspårarinnan Vega



Såna här "gästspel" gillar vi, inte nog med att det dök upp en söt tjej på spårträningen idag - det var en Schnauzer oxå!!! Söt som få - we like!!!

Under spårningen idag utvecklade jag (Pucko) en ny teknik som jag döpt till "short-cut", jag körde helt enkelt en genväg. Jag kanske inte hittade alla pinnar, men tekniken är inte fullt utvecklat än, men tids nog ska den nog funka :-)) Glömde säga att jag fick bada lite i ett kärr oxå....riktigt så mycket genväg ska jag inte ta nästagång!

Ha ha han börjar nog bli gammal och gaggig, tänker jag (Hjalle)...själv kör jag den teknik man ska. Hitta spåret, dra iväg åt rätt håll och jobbar mig snabbt och effektivt framåt. Att jag sen hittar pinnarna (ja jag missade visst en sägs det...) är ju bara en bonus och en stund för energiintag iform av köttbullar. Riktigt roligt är det att spåra och bra för självförtroendet!

//Pucko & Hjalmar

Ps Idag tänker vi lite extra på vår "Morf" som somnade in för exakt ett år sedan!

1 kommentar:

Gordon sa...

Kul rapport från spårningen! - Vi gillar också att ta med vår lilla gäst Vega. - Kramar från Baron och Falstaff