fredag 26 september 2008

Rapport om veckan som försvann


Oooops redan fredag och vi har bara gjort ett inlägg hitills, men vi har varit busy!!

Igår var jag (Hjalle) på blodspår....jag hade laddat hela eftermiddagen (matte är duktig på att sända ut "spårsignalerna" så jag vet vad som väntas) så väl på plats var jag i det närmaste överladdad! Egentligen skulle väl spåret fått ligga tll sig lite längre men för att slippa höra mitt önskar-vi-kan-börja-nu-tjut så fick jag sätta igång efter ett tag....tyckte nog spåret gick fint, jag tog vinklarna (även om jag gör en säkerhetskoll åt motsatthåll oxå) och hittade Bambis fot i slutet även om jag fick leta lite där! Matte var nöjd och Cosmso husse tyckte vi skulle göra ett mycket svårare spår nästa gång....så vem vet vad han hittar på då?! När jag väl hittade Bambis fot vågade jag allt övermanna den lite....sist vågade jag ju knappt ta i den...ha ha men den är inget farlig!!

1 kommentar:

Gordon sa...

Jätteroligt att få en rapport igen på bloggen. Och fantastiskt att det går så bra med blodspårandet. Nästa gång blir det nog bloduppehåll, så behåll skärpan, Hjalmar! - Kramar från oss i beardis-flocken