lördag 29 oktober 2011

Grålleparken

Idag har vi varit iväg å spårat. Det vill säga Falstaff spårade o vi halta o lytta fick köra ett upplet! Det var riktigt roligt tyckte vi båda två.

Falstaffs husse passade på att smörja lederna på mig (pucko). Blev som en elitgymnast tom sprang ngr steg! Still going strong! Jag är tillbaka i min gamla form som jag hade innan stelheten slog till för 3 veckor sen!

När vi kom hem stod det två Grållar i Everts Trädgård (grannhuset). Givetvis fick vi bege oss dit för att kolla lite. Alltså lite grabbig eftermiddag sådär.

Besöket hos veterinären igår slutade med pencilin och odling. En odling som vi får svar på i nästa vecka så de kan sätta in en speciell pencilin för bakterien som härjar i mina klor. Plus att jag måste in å få lugnande för att de ska kunna rengöra runt tårna ordentligt! Hmmm vi får hoppas att helgen varar länge....tycker inte om att få en massa lugnande!

//pucko & Hjalmar

1 kommentar:

Gordon sa...

Vi tackar själva för en riktigt trevlig stund igår, och önskar er nu en TREVLIG och LÅÅÅNG helg!