fredag 14 oktober 2011

Nalle puhs kompis?

Såna här händer o fötter fast gula har nalle puh. Jag har gröna å lite röda.

Det finns strumpor att köpa för att hålla ordning på regler på sjön. Då har man en grön o en röd, det visade sig att jag satte rött på fel fot! Vilken tur att det inte är båtsäsong!

Inatt har iallafall jag (hjalleman) sovit gott. Det värkte oturligt nog riktigt mkt i den ena foten imorses. Men piller är inget skådebröd så jag knaprade i mig ett å värken gick över.

Pucko den lilla busen höll tydligen matte vaken nästan hela natten igen. Vilken tur att han kan sova på jobbet ha ha. Vi tycker han mår rätt så bra för tillfället. Lite besvärligt har han när han ska resa sig, men väl på benen så går han rätt bra fast lite långsammare än vanligt. Men som Falstaffs husse sa, det behöver inte gå fort!!!

Äntligen fredag!

Trevlig helg!

//pucko & Hjalmar

2 kommentarer:

Gordon sa...

Härligt att du ha sovit gott, käre Hjalleman. Och jätteroligt att Pucko, den lille busen, mår rätt så bra. Vi hoppas och önskar att det ska fortsätta så! - Kramar till er alla från oss alla

puckhjall sa...

@falstaff
kramar tebaks!
//Puckhjalls