tisdag 11 oktober 2011

Här var jag lite piggare!

Bild tagen för ett tag sen, när jag var lite piggare. Igår fick jag voltaren gel ngr gånger på det onda. Det gjorde susen å jag blev bättre så jag reste mig och gick omkring självmant, men idag har det blivit lite bakslag igen. Får fortfarande voltaren gel på svullnaden, men nja det hjälper så där. Ingen speciell värk när jag ligger stil utan det gör ont när jag ska gå upp när jag legat. Jag har varit ute å pinkat ett par-tre gånger idag men nu vill jag mest ligga still.

Så idag är ingen bra dag

//pucko

Ps hjalle ska till vetrinären imorrn, han har lyckats fläka en klo och spräckt en till. Ja det gäller att hålla mattes blodomlopp igång hon har ju sympati ont och ont i mattehjärtat när vi är skadade!

2 kommentarer:

Gordon sa...

Skönt att Pucko blev lite piggare. Idag har han kanske bara en mellandag, och kommer igen i morgon. - Otur för Hjalleman med klon, men det repar sig säkert. - Många kramar från Falstaff och hans människor

puckhjall sa...

@falstaff
japp en olycka kommer sällan ensam eller vad är det människorna säger? två dumma klor och puckos ben...pust!
//puckhjalls-sjukstuga