söndag 9 oktober 2011

Ingen bra helg alls

Denna helg har gått i stelhet o onda höfters tecken! I fredags ramla jag (pucko) å landade på höften. Ingen fara då men igår vaknade jag å va stel, idag är det likadant! Inte bra när en så gammal hund som jag drar på sig skador. Har behandlats med värmetäcket och liniment....vi får se hur det verkar imorrn för idag orkar varken jag eller matte tänka mer på det vi blir mentalt slut! Matte får ont i själen och blir rädd när jag är dålig säger hon!

//pucko

Ps hjalle hälsar

4 kommentarer:

darkangel och fröken Jokkmokk sa...

Åh... fy, så trist.
Hoppas du kryar på dig.
Vi skickar styrkekramar och nospussar i mängder!

puckhjall sa...

@Seila m matte
Tack så mkt. Idag har vi kört med voltaren gel o det verkar göra susen! å de där nospussarna o styrkekramarna de satt som en smäck!

Gordon sa...

Krya snabbt på dig, käre Pucko! Massor av kramar och goda tankar från tillg. gamle vännen Falstaff

puckhjall sa...

@falstaff
tack kompis! känns rätt ok ikväll, nu hoppas jag att det inte kommer ngt bakslag utan att jag blir ännu bättre.