fredag 2 december 2011

En hel soffa för mig själv

Joho då jag höll låda till klockan var tre inatt. När matte frågade hur det var....ja då lyfte jag på tassen och tänkte ska det vara så j*$@la svårt å förstå att det ar tassen som gör ont!!!!! Klart hon fatta men lite trög är hon när hon är trött. Soffan har jag för mig eftersom operationen inte ledde till ett bättre humör kan fortfarande tänka mig att tugga på pucko. Jag tänker så här har jag ont så ska han ha ont, men så tänker inte matte så hon har gett pucko personskydd.

Trevlig helg önskar vi, hjalmar o pucko.

3 kommentarer:

darkangel och fröken Jokkmokk sa...

Lilla Hjalmar! Hoppas det känns bättre idag. Klart man blir ilsken när det gör ont i tassen. Jag blir på skitdåligt humör när jag har ont i mitt knä.
Kramar till er alla

Gordon sa...

Kära Hjalleman - det går säkert snart över. Nu är det värsta gjort. Och din matte finns ALLTID där när du behöver henne. Pucko är din BÄSTIS - så han finns också där för dig (även när du är lite irriterad på honom). - Kramar¨till er alla från oss

puckhjall sa...

@darkangel o seila
tack, ja det sätter sig lite på humöret. Matte är inte så nådig när hon har ont i huvudet. Fast hon bits inte säger hon. Men det känns bättre idag, haltar inte utan kan springa på vad som ser ut som en stump:-)Ha en go kväll.

@falstaff
jo matte är en bra betjänt. Nu när hon håller på o "burar" in mig så får hon springa med mat o vatten och självklart en o annan frolic:-) Pucko är bra han med när....jag kommer väl över det. trevlig kväll önskar vi er alla!

//Puckhjall