torsdag 1 december 2011

Här är jag....

Nu är jag tillbaka. Klobenet är borta och så passade de på och skrapa bort lite tandsten. Hade inte mycket men de tyckte det var lika bra och ta bort det. Tassen är bandagerad och det ska bytas på måndag. Jag ska äta pencilinet ett tag till plus en värktablett morgon och kväll. Mitt dåliga humör sitter nog i tassen för innan lokalbedövningen var satt så tyckte veterinären att jag reagerade rätt så kraftigt när hon tog i tassen. Vi hoppas att det läker som det ska nu.....om inte så är det som är borttaget sparat för att kunna skickas på analys. 

 

Nu ligger jag invirad i ett lager filtar och har matte bredvid mig. Hon får absolut inte gå iväg för då tjuter jag och kan absolut inte sova.

 

Det var allt för nu från fyllefronten.

 

//Hjalmar 

 

Ps tack till alla er som tänkt på mig idag....det gick ju bra med sövningen denna gången oxå !

5 kommentarer:

Gordon sa...

Käre Hjalmar - så skönt att det är över, och att det tydligen har gått bra. Nu önskar vi dig en GOD och SNABB bättring! - Styrkekramar till dig och din matte

puckhjall sa...

@falstaff
tack ska ni ha....jag ligger här o gnyr (ja ni har ju upplevt hur det kan låta) men mattes nerver börjar repa sig nu. Hon hade varit riktigt klen på förmiddagen skvallrade de andra om.-)

//Hjalle

Gordon sa...

Inte så konstigt, käre Hjalmar, om din mattes nerver har varit skrala. Nu får ni hjälpas åt att komma tillbaka. Pucko är också ett stöd för er. - Kramar igen

darkangel och fröken Jokkmokk sa...

Kram på dig Hjalmar!
Hoppas fyllan går över nu snart. Förstår att matte var ganska nervös. Det brukar jag vara också.
Kramar till er alla

puckhjall sa...

@darkangel o seila
kram på er oxå! jag sjunger fyllesånger för glatta livet min reportoar verkar aldrig ta slut. ja ni är allt bra kära i oss fyrbenta vi har er som i en liten ask:-)
Kram kram