tisdag 20 mars 2012

Hos veterinär'n

Joho mina vänner. Jag är helt nykter och vid mina sinnesfulla bruk. Har varit hos party-karin(veterinär) och kollat varför jag har lite blodskvätt från "urinpinnen"! Jag gillar ju inte när folj klämmer mig på magen....så gissa vad hon gjorde. Gummihandskar på å så gjorde henbes finger entré via bakingången. Hon upptäckte att prostatan var förstorad inte kraftigt men bra mkt större än vad den ska. Så nu har vi beställt medicin på apoteket som ska intas 7 dgr i rad. Dessa kommer dra ner storleken på prostatan och göra mig mindre vild av löpande tikar. Frågan som lyder är varför jag fått denna gubbsjukdom jag är ju familjens valp!!!!

//pucko & hjalmar

4 kommentarer:

Gordon sa...

Så skönt, käre Hjalmar, att det går att bota med lite medicin. Strunta du i löptikar: livet innehåller så mycket annat roligt. - Kramar till er alla

Puckhjall sa...

@Falstaff
Ja nu ska jag sluta ragga brudar. Matte kollade på ceasar Milan på tv o då sa han att 90% av alla hanhundsbråk var hormonella så nu hoppas vi tydligen på att medicinen ska bota vår/min osämja...ja den som är riktad mot pucko matte är jag inte arg på.
//hjalle da man (än så länge)

darkangel och fröken Jokkmokk sa...

Hoppas medicinen hjälper! Och att det blir slut på slagsmål.
Kram

puckhjall sa...

@seila o matten
där är ni ju:)
Ja vi håller tummarna,imorrn kommer medicinen o då börjar äventyret m mindre hormoner och prostata i liten hjalle-kropp!
//puckhjall