tisdag 26 juni 2012

Semester

Jag (pucko) har tagit semester med matte & mormor. Hjalle jobbar nån vecka till, han vikarierar för matte. Vi har rymt egentligen, för mormor fyllde år igår....ni vet den där åldern då man kan sluta jobba...men hon ville inte fira sin dag! För att fira detta lite ändå så bjöd vi henne på laxrestaurang. Det är hennes favoritfisk....bredvid detta ställe finns en glasskiosk vilken är mattes favorit! Där får man plocka hur mkt tillbehör till glassen som man vill. Ja bilden säger väl vilket lass matte la på! Ja ni fattar....glass får henne att tappa fattningen helt! Jag offrade mig å åt upp kexen åt henne och lite glass! Gooooott!
I skrivandes stund ligger vi i soffan, jag i mitten och blir rysligt bortskämd. För den som inte vet har jag enorma röstresurser som används när "kliet" uteblir;) hmm kan nog vänja mig vid detta ha ha!
//pucko

2 kommentarer:

Gordon sa...

Ha det nu riktigt skönt i samvaro med matte, käre Pucko. Låt du bara Hjalmar jobba! - Kramar

puckhjall sa...

@falstaff
Japp det vet du att jag både njuter å låter hjalle jobba;)
Nu har vi köpt blommor till dig;)
//pucko