fredag 13 juli 2012

Har väl gjort det igen då...

Joho då, gjuta är kul! Överallt där det gjutits här hemma har jag (pucko) satt mina små tassavtryck! Idag skulle det gjutas en diskbänk och en hylla, husse var framme när formen var halvfull och gjorde avtryck som jag blev beskylld för. Jag gjorde dock mina egna när ytan var struken och fin...då var det väl inte helt uppskattat! Matten fick göra om den strykningen lite;)
(bilderna visar de fejkade avtrycken och de riktiga)

Hjalle då jo han har oxå gjort det igen! Inatt stal han en godispåse från bordet och kalasade på polkagrisar, dumlekolor och salta grodor. Förmodligen inte lika gott som den Twix han lyckades komma åt nu;) han är nöjd och matte mindre nöjd som blev utan fredagsgodiset!

//Pucko & Hjalmar

2 kommentarer:

Gordon sa...

Roligt att ni är så aktiva och kreativa, kära Puckhjall! Mera sådant ...

puckhjall sa...

@falstaff
ja nu har vi fått upp ångan efter att tänkt i många år:)
//Pucko & Hjalmar