tisdag 31 juli 2012

Vilken dag - tack!

Vilken fantastisk dag! Som jag har blivit firad. Biffar på morgonen, grisöron till lunch, en ny leksak och Frolic till eftermiddagen, fler frolicpåsar på kvällen, en påse godis, ben, den obligatoriska rostbiffssmörgåstårtan och sen bjöd jag människorna på en marängtårta med rabarber och grädde som det stod 14 år på. Självklart har Hjalle fått fördel av mina presenter oxå. Vidare så har jag fått en massa grattis klappar av vänner som kommit förbi på jobbet, sms har jag fått, ett hedrande inlägg i Falstaffs blogg, Agria skickade oxå en hälsning och sist men inte minst hurra ropen här! Jag tackar alla allra ödmjukast och är så fantastiskt glad över denna dag! Min pipiga matte har fått tårar i ögonen när hon läst upp snälla sms så hon är minst lika glad som jag! Gladast är hon över att få ha mig i sitt liv hittills i 14 år.....ja ja jag är rätt glad i henne ibland (oftast) oxå!
Kram allihopa
//pucko Albin dolk 14 år

2 kommentarer:

darkangel och fröken Jokkmokk sa...

Vilken härlig dag! Puss på nosen :)

puckhjall sa...

@darkangel o seila
Ja det var det allt, puss tebaks!
//pucko