onsdag 18 juli 2012

Spårat

Ikväll har vi träffat spårgänget. Roligt roligt! Pucko körde i vanlig ordning upplet och så här 14 dagar före sin 14 årsdag så visade han att gammal är äldst! En fantastisk insats, tog pinnarna som inget och slängde dem så de ven i luften! Starkt jobbat brorsan säger jag Hjalle!
Själv fick jag ett spår som inte var någon barnlek, krävdes en rutinerad hund som mig för att fixa det;) ja ja bör nämna att jag kanske gjorde en och annan avstickare men jag hittade tillbaka från mina utflykter. Å apporterna ja de hittade jag - ALLIHOPA! Jag är nöjd matte är nöjd och spårläggaren verkade oxå nöjd! När vi sedan gick tillbaka till bilarna då hittade jag kantareller och det gör min matte riktigt glad!
Blommorna på bilden vill matte gärna visa....det är inte ofta växter vill just växa eller blomma i hennes vård!

//Pucko & Hjalmar

2 kommentarer:

Gordon sa...

Jodå, käre Hjalmar: spårläggaren är MYCKET nöjd. Du imponerar varje gång. - Kramar till dig och Pucko

puckhjall sa...

@spårläggar´n
tack för roligt spår och beröm!
//hjalle