lördag 12 december 2009

Nu har jag lämnat detta ställe...

Nu är jag hemma igen. De har inte konstaterat vad som orsakat varken kräkningarna eller de låga blodvärdena. Det är just bara blodvärdena som är dåliga, allt annat är bra. Fast riktigt alla provsvar har vi inte fått än, de kommer nästa vecka. Jag behandlas nu med magsårsmedicin och dietmat. Medicinen ska jag äta i 10 dagar maten vet jag inte riktigt hur länge......längtar efter köttbullar! De har rakat mig på magen och benen, det kliar vill jag lova så jag har en salva som jag får påduschat på magen. Idag har de dessutom gjort öronrens och badat mig, de två värsta sakerna jag vet.....jo jag ska in på nya blodprovstagningar om en till två veckor plus att jag ska avmaskas om 4 dagar....

Dessutom har jag blivit hes på kuppen....ja ja mitt eget fel, men det funkade fint att yla högt i buren för att få slippa den ha ha jag har nämligen fått vara med personalen, legat på en filt i det rummet som de gör i ordning medicinen till alla hundar och skriver lite rapporter....bortskämd, inte dåligt heller ha ha! Just nu ligger jag här och ylar lite till, jag är mer än lovligt sur på matte som sa att hon skulle hämta mig dagen efter och kom först efter 4 dagar....det kommer ta ett tag innan hon återfår mitt förtroende!

Men gott folk, jag är iallafall hemma igen och jag mår nog relativt ok!

//Pucko

Inga kommentarer: