tisdag 29 december 2009

I feel good!

Idag har jag varit hos veterinären....å vet ni vad! Nu känns det inte bara som jag mår bra, resultatet av blodproven visar att jag mår bra. Mitt blodvärde som var 15% som sämst är 40 nu och mitt HB ja det är 140 helt normalt, levern den mår fint oxå. De har skickat ett B12 prov för analys och utifrån det resultatet ska det avgöras om jag behöver kortison och andapsin för just nu tyckte inte min veterinär att jag behövde det ......tjiho! Det som var mindre roligt var att jag ska äta den där specialmaten ett tag till.....men det får jag väl stå ut med och ja just det jag skulle visst äta den där magmedicinen som jag redan äter ett tag till.

Så för att sammanfatta veterinären...."det här är riktigt goda nyheter", hon kunde knappt tro att jag hade så dåligt blodvärde för bara 3 veckor sedan...min återhämtning är enorm ha ha!

Still going strong

//Mr Pucko Albin Dolk

1 kommentar:

Gordon sa...

HÄRLIGT, käre Pucko! Oj, så glada vi blir! - Kramar och ALLT GOTT önskar vi i beardis-gänget