torsdag 10 december 2009

Ingen hemgång idag heller...

....nä det blir alltså en natt till i Götet. Jag åkte ju in för att jag spydde blod, sen piggnade jag på mig, men värdena är lite emot mig idag. När de kollade mitt blodvärde igår så var det bara på 15, men idag 16. Fortfarande alldeles för lågt, men i och med att det stigit så är det ingen pågående blödning säger veterinären. Idag ska de göra ett ultraljud och sen blir det nog något mer blodprov antingen idag eller imorgon. Hur som helst så tror veterinären att jag ska få komma hem imorgon.....jag klarar mig fint här, men jag har ju ett jobb att sköta:-))

Vi hörs imorrn när jag vet om jag får komma hem!

//Pucko Albin Dolk

1 kommentar:

Gordon sa...

Det är väl skönt, käre Pucko, att du får ännu en natt på ditt spa. Så är du helt okay och fit for fight när du kommer hem i morgon! Njut av vistelsen och krya på dig! - Kramar från polarna i beardis-flocken