onsdag 9 december 2009

Pucko...

Här kommer en hälsning från mig (Pucko), jag befinner mig just nu på Blåstjärnan i Göteborg. Jag blev lite dålig igår, så människorna blev oroliga och tog mig med till veterinären. Eftersom vi inte har någon nattöppenstation i närheten av oss så fick vi alltså dra till Götet! Här fick jag träffa 2 trevliga brudar som undersökte och röntgade mig. På grund av mitt allmäntillstånd (som de så fint beskrev det) var lite nersatt så fick jag stanna kvar för att få lite dropp och lite behandling för magen.

Idag har veterinären ringt till matte och förklarat att jag gärna stannar på Spa Blåstjärnan tills imorgon, jag ska få lite mer behandling, ta lite blodprov och även få mat!!! Har ju fått svälta här vet ni, ont ska med ont fördrivas som det så fint heter.

Ha ha vet ni vad veterinären sa mer.....att jag bortsett från denna lilla svacka var vid god vigör och väldigt fräsch för att vara en så pass gammal hund! Med andra ord Still going strong!!

kramar från Pucko

2 kommentarer:

Gordon sa...

Käre Pucko - njut nu riktigt av din spa-vistelse. Ta igen dig, vila och ät av deras goda mat. Så är du snart tillbaka i gammal god form. - Kramar från polarna Baron och Falstaff

P.S. från Baron: "gammal hund"? Vilket skitsnack!

darkangel och mumma sa...

Vackra Pucko, låt dom pyssla om dig nu! Och kom hem snart.

Pussar till Pucko från Mumma och mig!