tisdag 15 december 2009

Välkänd...

Matte ringde till Göteborg för att få min journal skickad till vår veterinär här hemma. Matte hann inte mer än uttala mitt namn innan hon i andra änden av luren sa att honom känner jag till, han har varit med oss på avdelningen...vägrade ligga i bur....ja han vet det mesta om vad som händer på en veterinärstation nu ha ha! Så inget patient nummer eller blippande på datorn för att komma på vilken patient det var tal om! Matte sa det att "ja han är lite bortskämd med att inte behöva vara själv, han är med mig 24 timmar om dygnet och är inte jag med är han med husse eller någonannan". Varpå hon i andra änden av luren sa att man får va bortskämd och skrattade lite.....så kom igen mina vänner skäm bort mig bara ha ha!!

Sen vill jag bara tala om att jag blir piggare och piggare, inga bakslag än! Den 29:e är det dags för nya prover om de inte kommer fram till något annat nu när de fått min journal eller om de sista provsvaren från Göteborg skulle visa något som talar emot mig!

//Pucko

1 kommentar:

Gordon sa...

Jätteroligt att läsa, käre Pucko. Tack för att du har hållit oss informerade, och framför allt för att rapporterna har blivit alltmer positiva. - Kramar från oss