söndag 13 december 2009

Stjärngossen Hjalmar


Idag är det Lucia, vi har inte gått i något Luciatåg vi nöjer oss med att fira med en bild på Hjalle som stjärngosse taget förra året.

Jag Hjalle mår fint och har börjat acceptera att det är brorsan Pucko som kommit hem, tvekade ju lite på det först för det var allt en riktig gnällspik som kom hem. Men bakom det där gnället så var han allt där...Pucko!

Pucko: -Jag har väl mått lite si och så men mest bra, mått lite illa men inte fått upp något. Matte står med andan i halsen (hon är lite rädd att det ska komma blod igen), men falskt alarm det kom inget alls. Inatt har jag inte låtet matte sova mer än max en timme i sträck, sen har jag behövt något eller kanske bara en klapp på huvudet. Jag är ett kärt besvär ha ha!

//Pucko & Hjalmar

1 kommentar:

Gordon sa...

Härligt att ni är tillsammans igen, kära Pucko och Hjalmar. Det mår ni superbra av, och eran matte kan sova nån annan gång ... Kramar från kompisarna BARON och FALSTAFF